مشاوره کنکور- اخبار کنکور

مشاوره کنکور
  • ۰
  • ۰

شده تاحالا باشی ولی نباشی!؟

 


چند وقتی یه برای من شده...
همه جا حضور دارم، میگم، میخندم، ولی انگار واسه خودم نیستم
خیلی از برنامه م جا موندم، استرس دانشگاه و کنکور یه طرف این اثاث کشی یی که شروع و پایانش معلوم نیست یه طرف
.
دوس دارم چشمامو بندم و بعدش باز کنم ببینم همه چی روی رواله.
اما خب حقیقت زندگی این نیست، باید سختی یی باشه تا شیرینی احساس بشه..
.
این روزام میگذره و برمیگردیم به لحظه های قشنگ فقط بااید صبر داشت 
.
همین لحظه های پوچ به زندگی هامون معنا میده، زندگی یعنی همین ...
.
از حال این روزات بهم بگو رفیق: کامنت بازه برای شنیدن حرفاهای دلتون 
.

  • ۹۹/۱۲/۰۵
  • zahra ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی