مشاوره کنکور- اخبار کنکور

مشاوره کنکور
  • ۰
  • ۰

6 اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه

 

Microsoft to do 💚

این برنامه ابزاری برای #مدیریت وظایف است، که به شما #اجازه می دهد برنامه ریزی خود را برای انجام فعالیت ها با #برنامه هفتگی، روزانه و سالانه به خوبی انجام دهید.

Google Keep💛
شما این امکان را می دهد، هر آ نچه را که در ذهن دارید ضبط کنید، آن را در یک #لیست یا به صورت یادداشت ذخیره کنید. هم چنین آن ها را به راحتی با دوستان و یا خانواده و#اشنا خود به اشتراک بگذارید.

Evernote💙

یک اپلیکیشن برنامه ریزی است که به شما این امکان را می دهد ضمن تمرکز روی کارهای اصلی خود، یادداشت برداری کرده هر شکل مناسبی که نیاز دارید #قالب بندی کنیدو اطلاعات #قابل دسترسی ضروری را نیز همیشه همراه خود داشته باشید.

My Study Life💜

این اپلیکیشن برنامه‌ریزی #مخصوص دانش آموزان و محصلان است. دانش آموزان معمولاً ترم‌های سه‌ماهه یا دوره‌هایی باکلاس‌های روتین روزهای فرد یا روزهای زوج دارند که در گروه‌های یک و دو دارند. در این تقویم #تعطیلات و روزهای خاص مشخص‌شده‌اند.

Business Calendar 2💟

این نرم‌افزار یکی از #محبوب ترین و بهترین #اپلیکیشن های برنامه ریزی اندروید است. این اپ از #گزینه‌های شخصی‌سازی ویژه‌ای بهره می‌برد. حدود بیست تم مختلف، هفت ویجت تقویم مختلف، و حالت‌های مختلف نشان دادن تقویم از این دست امکانات شخصی‌سازی هستند.

Any Do💟

از محبوب ترین اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه با طراحی زیبا و ویژگی های برجسته است که باعث می شود در هنگام برنامه ریزی با علاقه کارهایتان را وارد آن کنید. از راحت ترین برنامه هایی است که شامل: ایجاد لیست، #تقویم یادآوری ها و برنامه ریز است و می تواند به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه برنامه .ریزی کند. پس از آن لذت ببرید.

  • ۰۰/۰۵/۰۳
  • zahra ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی