مشاوره کنکور- اخبار کنکور

مشاوره کنکور
  • ۰
  • ۰

مشاوره کنکور

مشاوره کنکور

 

بسیاری از افرادی که به سن 18 سالگی می رسند تمام دغدغیشان این است که بتوانند در کنکور سراسری نمره قبولی را کسب کرده و به دانشگاه راه یابند.این کار بدون داشتن یک برنامه ریزی صحیح و اصولی امکان پذیر نیست.در این مقاله
می خواهیم برای شما توضیح دهیم چه کسی می تواند برای شما یک برنامه ریزی درست و اصولی انجام دهد پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

کنکور سراسری و حاشیه های آن امروزه به یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم تبدیل شده و همه برای این آزمون تلاش می کنند.با این حال بسیاری از افراد با تلاش های شبانه روزی خود باز هم به نتیجه مطلوبی نمی رسند و تنها عذری که برای کار خود دارند یا سخت بودن آزمون است و یا نداشتن شانس در حالی این ها همه دلایل بیهوده ای هستند فقط برای اینکه شکست خود را توجیه کنند اما
می خواهیم بیان کنیم چه کسانی موفق هستند.
مطمئنا در هر کاری که هستید برنامه ریزی حرف اول را می زند در مورد کنکور نیز این قضیه مستثنی نیست و همه متقاضیان کنکور باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشند تا بتوانند موفق شوند.تنها کسی که می تواند برای شما در این مباحث کمک کند خودتان هستید.تنها شما به روحیات و اخلاقیات خود آشنا هستید و برای خودتان می توانید برنامه ریزی کنید.سعی کنید برای دروسی که تسلط کمی دارید زمان زیاد بگذارید و دروسی که قبلا روی آنها مطالعه داشتید زمان کم قرار دهید.
از منابع کمک آموزشی غافل نشوید.کتاب های کمک آموزشی به درد بخور را پیدا کنید تا برای شما کمک باشند.کتاب هایی هستند که با اینکه بسیار پرفروش هستند نه تنها برای شما کمک نمی کند بلکه می تواند شما را از مسئه اصلی دور کند.
سعی کنید از مشاوران کنکور نیز کمک بگیرید تا راه و روش موفقیت در این آزمون را برای شما بیان کنند زیرا که این سری افراد خصوصا با تجربه ها سال ها است که این آزمون را بررسی و آنالیز می کنند و می دانند چگونه می توان موفق شد.

مهار کردن استرس
بدون شک استرس یکی از دلایلی است که می تواند از موفقیت شما را در هر کاری جلوگیری کند.توصیه می کنیم در بحث کنکور هم خود را از هر گونه استرس خالی سازید و با آرامش خاطر به دادن آزمون بپردازید زیرا که استرس باعث ضربه زدن به خودتان می شود.

استراحت و خواب کافی

به نظر بسیاری از مشاوران خواب و استراحت در بحث کنکور یک امر ضروری است.باید در زمان کنکور خواب و استراحت کافی داشته باشید تا بتوانید موفق شوید.به علاوه مطالعتان را برای زمانی قرار دهید که انرژی کافی را داشته باشید تا یادگیریتان بالا رود.

افزایش اعتماد به نفس

تنها نیمی از موفقیت در کنکور بستگی به نحوه برنامه ریزی و درس خواندن شما دارد.اعتماد به نفس امر مهمی در بحث موفقیت در کنکور است.توصیه می کنیم به هیچ وجه اعتماد به نفس خود را از دست ندهید و اگر اعتماد به نفس کافی ندارید دائما برای خودتان توضیح دهید که می توانید موفق شوید و این حرف را هزاربار تکرار کنید و به خودتان ایمان داشته باشید.

خلاصه مطلب

در این مقاله سعی کردیم برای شما مشاوره کنکور را بیان کنیم و بگوییم چگونه
می توانید در بحث کنکور موفق شوید و حتی انواع راه های موفقیت را برای شما بیان کنیم تا با آنها آشنا شوید.توصیه می کنیم اگر دوست دارید در کنکور موفق شوید این مقاله را چندین بار بخوانید و حتی می توانید از یک مشاور هم برای موفقیت و برنامه ریزی کمک بگیرید.

 

  • ۹۹/۱۲/۲۶
  • zahra ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی