مشاوره کنکور- اخبار کنکور

مشاوره کنکور
  • ۰
  • ۰

تا حالا شده ریاضی بخونین و تو کلتون نره ؟

 

خیلی دلیل می تونه داشته باشه ولی جون مادرتون نگین که من استعداد ریاضی ندارم، اخه ریاضی دبیرستان درحد استعداد نیس یه چیزای کلیه که ت هر سطح استعدادی با تلاش و تمرین میشه بهش مسلط شد
.

درباره نحوه مطالعه این درس من اینطوری عمل کردم و راضی بودم


اول از همه متن درسنامه ها کتاب و تمریناتش رو حل می کردم
.
مرحله بعدش همون تدریس معلم ویا فیلم آموزشی ویا بچه هایی که نیازی به آموزش ندارن برن درسنامه کتاب کمک آموزشی رو مو به مو بخونن و تمرناتش رو حل کنن می تونه باشه، یعنی مرحله اول فقط پیشخوانی و فهمیدن موضوع کلیه
.
بعد از اینکه تدریس معلم و فیلم و یا درسنامه جزوه رو خوندین سعی کنین تست هارو چن پارتشون کنین و چنتا تست آموزشی بزنین که خوب مطلب جا بیوفته
.
بعد از این مراحل تو دو یا سه روز بازم تست آموزشی بزنین تا سوار بر مطالب اون فصل بشین.
.
وقتی به تسلط کافی رسیدین وقشه که تست زماندار بزنید و خودتون رو محدود به زمان کنکور کنید
.
نکات مهم ریاضی
اول از همه یادگیری ریاضی نیاز به زمان داره و باید صبور باشین و تلاش کنین، تنها راه پیشرفت تو ریاضی حل مثال ها گوناگون و تمرین مداوم و پیوستس.
دوم اینکه سعی کنین موضوعی یادبگیرین و اول از همه پیش نیاز ها مرتبط به هم رو اول بخونین بعد برین فصل بعد.
.

  • ۹۹/۰۶/۲۲
  • zahra ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی