مشاوره کنکور- اخبار کنکور

مشاوره کنکور
  • ۰
  • ۰

مشغول برنامه ریزی

 

مشغول برنامه ریزی، نوشتن کارهای در دست اقدام و مرتب کردن زندگیمم...
دیدی یه وقتی تو زندگی یه لحظه می ایستی به خودت میگی هی، داری چیکار میکنی؟!
چرا اینقدر همه چی بهم ریخته است؟!
.
این لحظه درست همون لحظه ای هست که باید یه دفتر برداری و همه کاراتو بنویسی،
اینجوری:
1.من پست مینویسم و بلاگ شخصی دارم = چون دوست دارم به مردم کمک کنم و اون چیزی که توش تخصص یا تجربه دارم رو به دیگران هم یاد بدم.
تو این کار کمرنگ شدم که باید زمان بهتری رو بزارم.
2. من درس میخونم=چون دوست دارم آگاهیم زیاد شه.
+خوب پیش میری.

 باید اطلاعات خارج از کلاس و مقاله خونی رو به حداقل یکی در روز برسونی
3. سلامت جسم و روان، هر روز ورزش میکنم و یه کتاب خوب میخونم، تمرین Calligraphy = چون دوست دارم خودم رو هر روز بهتر کنم.

بیشتر نظم بده به اینکارات
.
در نهایت میام زمانی که در هفته برای هر کدوم میزارم و با یه رنگ دیگه کنارشون مینویسم.
و در نهایت میدونم چقدر کار باید انجام بشه و اگه چیزی ضروری نیست انجامش نمیدم یا اصلا نمینویسمش، پس هر چی توی این لیست هست مهمه و بقیه رو باید کنار گذاشت.
.
چرا میگم یه دفتر باید بردارم، چون من اینجوریم که اگه ایده ای تو دفتر وارد نشه مکتوب نشه میزان تعهدم بهش کمتره.

  • ۹۹/۰۷/۱۶
  • zahra ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی