مشاوره کنکور- اخبار کنکور

مشاوره کنکور
  • ۰
  • ۰

عادت تو سال کنکور خیلی مهم

 


روزهای اول که شروع کرده بودم واسه کنکور
بلند شدن صبح زود از خواب
نشستن طولانی پشت میز
مطالعه طولانی
کنار گذاشتن کامل اینترنت و گوشی
واسم خیلی سخت شده بود.
میدونید، راستش من عادت کرده بودم به اون سبک زندگی و از اونجایی که ترک عادت موجب مرض است اولش واسم سخت بود که ساعت خواب، گوشی و مطالعه رو تنظیم کنم.
خارجکی ها با روش ها علمی میگن اگه بیست و یک روز یه کاری رو انجام بدی، دیگه بدنت نسبت به اون عادت پیدا میکنه.
میدونم سخته ولی من تصمیم گرفتم واسه یه روزم که شده انجامش بدم
روز اول، روز دوم، روز سوم و...
من حتی بعد کنکور هم دیگه ساعت شش بیدارم، هر روز چن ساعت زبان مطالعه میکنم و دیگه استفادم از اینترنت مثل قبلا ها زیاد نیست.

 

عادت تو سال کنکور خیلی مهمه
باید تغییر بدین خیلی از عادت هایی که جلو درس خوندن رو میگیرن، اونارو کم کم از بین ببرین و با عادت ها درست کنکوری جایگزین کنین.
.
نکته ای که تو سال کنکور خیلی تاثیر گذار بود واسم همین عادت بود؛ عادت به درس خوندن خیلی خوبه، باعث میشه شما بی دغدغه مثل چی بخونی و خسته نشی، ولی امان از روزی که دیگه انجامش ندی؛ روز از نو و روزی از نو
پس سعی کنید پیوستگی رو حتما حفظ کنید
نکته دومم صبح زود بلند شدنه که خیلی تاثیر گذاره؛ یه شروع خوب و با قدرت می تونه یه روزتو بسازه و تورو تا آخر شب شارژ نگهت داره؛ پس شروع پر قدرت رو دست کم نگیرین.
.

  • ۹۹/۰۷/۲۴
  • zahra ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی