مشاوره کنکور- اخبار کنکور

مشاوره کنکور
  • ۰
  • ۰

چجوری تست بزنیم؟

 


اول از همه یک نکته ای و بگم و اون اینه که یک کتاب تست داشته باش و اونو کامل بخون، نه چند تا کتابی که از هرکدوم ۴٠ تا تست زدی...!
.
بعد از تهیه کردن کتاب تست مناسب برنامه ریزی کن مثلا اگه فصل یک و کامل خوندی از فردا شروع کن بگو روزی ۱٠ تا تست ازین فصل باید بزنم (بهت میگم که چطور رفته رفته تعدا تست زیاد میشه،بهتره توی شروع کار به خودت سخت نگیری)
.
مصلما در طی روز هایی که مشغول تست های فصل یک هستی داری مطالب فصل دو رو میخونی و بعد از اتمام، تست های فصل دو هم به تست های قبلی اضافه میشه.


.
حالا نکاتی که قراره بگم اینه:
.
 قرار نیس توی شروع کار دونه به دونه ی تست ها زده بشه!
تست های شماره ی زوج و مشخص کن (یعنی یکی در میون)

هر تست باید یه نکته ای بهت یاد بده،نکات و توی قسمت پاسخنامه هایلایت کن. میتونی به صورت نمودار شاخه ای نکته ها رو با زبون خودت بنویسی که خوندنش برات قابل فهم تر باشه.

تست زدن یعنی اینکه درعین حال که نکات تست زنی و یاد میگیری،تمیرین سرعت عمل م انجام بدی پس بعد از پایان تست های هرفصل شروع کن تست های نزده روبه صورت زمان دار حل کن _فک کن سر جلسه ی آزمونی، مثلا بگو ۳٠ تا تست و توی ۲٠ دقیقه باید بزنم.

تست هایی که غلط زدی یا نکته دار بوده رو برای خودت مشخص کن که توی دور دوم بیشتر بهش توجه کنی.

 اگر آزمون میدی،قبل از آمون نکات هر تست و با دقت بخون و از بین تست های مشخص شده ی نکته دار چند تا از اون و حل کن ببین بلدی یا نه (اگه بلد نیستی یعنی اون فصل به تمرین بیشتری نیاز داره!)

و نکته ی آخر اینکه وقتی تست فصل یک تموم شد به این معنی نیس که دیگه خونده نشه،چند وقت یکبار نکاتش و مرور کن و چند تا از تست های نکته دار و برای تمرین و یادآوری حل کن.

 

  • ۹۹/۰۸/۱۸
  • zahra ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی