مشاوره کنکور- اخبار کنکور

مشاوره کنکور
  • ۰
  • ۰

سلف استادی

سلف استادی

 

سلف استادی یا همون خودآموزی و خیلی هامون تا الان انجام دادیم،از خوندن زبان انگلیسی گرفته تا زبان کشور های دیگه و درسای متفرقه، بعد از یه مرحله ای تصمیم گرفتیم و با خودمون گفتیم بزا ببینم به تنهایی از پسش برمیام یا نه...
.
برای منم پیش اومده، بعد گرفتن مدرک زبانم به هردلیلی ( تنبیلی)،ادامه ندادم و الان خیلی پشیمون م ازون بابات ولی بجاش خودم میخونم تا یادم نره.
.
بجز زبان برای درسای کنکور هم همین کارو میکنم، اون دوران مدرسه بود که منتظر بودی معلم مو به مو درسا رو بهت یاد بده،توی دانشگاه داستان فرق میکنه 
خودت باید بری دنبالش....

.
کسی ازت نمیپرسه کنکور ارشد میخوای بدی یا نه،خودتی که باید بری دنبال منابع بگردی،حالا یا به کمک مشاور یا با پرسو جو.
کسی نمیگه بیا درسای تخصصی کنکور و بهت یاد بدم،خودتی که یا باید بخونی یا وابسته به رفت و آمد کلاس های پرحاشیه ی کنکور بشی!
.
اینجاس که سلف استادی برای درسای کنکور و باید بلد باشی ( من خودم از خیلی از دوستام پرسیدم،یه سری ها هیچ جوره حاضر نبودن جواب بدن،شاید فک میکردن اگه راجب منابع و نکات کنکور بهم بگن قراره حق اونارو تو کنکور بگیرم!!!...اما خیلی هام با مهربونی بهم جواب دادن و مطمئنم اونهایی که این لطف و در حق م کردن موفق ترن!!! ) و من هم سعی میکنم تا جایی که اطلاعات داذم در اختیارتون بزارم 
.
خب بعد اینکه منابع کنکور و فهمیدی باید بدونی که هر درس و چحوری بخونی
و روی پای خودت وایسی و از تلاش کنی
.
حجم مطالب کنکور ارشد زیاده اما خوندنش شدنی یه.
.
پیش نویس: این عکس یکی از کتاب های منبع کنکور ژنتیک پزشکی یه،کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش که اینقد روون و مرحله به مرحله توضیح داده که راحت میشه متوجه شد فقط حجم ش زیاده( ۲ جلد کتابه حدود ۱۳٠٠ صفحه )

 

  • ۹۹/۰۸/۲۵
  • zahra ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی